Bilgi Teknolojileri hizmet yönetiminin temel amacı; Kuruluşların farklı yönetim çerçevelerinden yararlanarak BT organizasyonlarını en iyi standartlarda yönetebilmesi ve ileriye dönük geliştirme kurgularını planlayarak, hayata geçirmesini sağlamaktır.
ITIL kısa tanımıyla uluslararası bir BT hizmet yönetim çerçevesidir.
Doğru servislerin, doğru müşterilere, müşteri ihtiyaçları göz önüne alınarak tasarlanması, minimum risk ile hayata geçirilmesi ve mümkün olduğu kadar yüksek verimlilikle çalıştırılması esaslarına dayanan; tüm bu şartlar sağlandıktan sonra ise servislerin sürekli olarak iyileştirilmesini öngören endüstriyel bir “best practice” kütüphanesidir.
Fakat ITIL bize servislerimiz ile ilgili yapılması gerekenleri doğrudan göstermez; bunun nedeni her işletmenin farklı servislere, her servisin ise farklı işlemlere ihtiyaç duymasıdır.
Ivanti Service Manager çözümü, özel iş gereksinimlerinizi karşılamak için kolayca ölçeklendirilip uyarlanabilecek şekilde tasarlanmıştır.
Kurumunuz için, en uygun hizmet modülünü seçerek süreçlerinizi ve kullanıcı memnuniyetini maksimum düzeye ulaşmasını sağlayabilirsiniz.