HOPEX BPA ürün ailesinin modüllerinden biri olan HOPEX Business Process Analysis müşteri deneyiminizi iyileştirmenizin, iş dönüşümünüze hakim olmanın ve iş süreçlerinizi tam olarak çıkartarak, değerlendirerek ve dönüştürerek risklerinizi yönetmenizin en etkin yoludur.
HOPEX Business Architecture Hopex platformu ile entegre çalışır. Diğer bir değişle, kurumunuz hakkındaki anahtar bilgileri en net şekilde göstererek iş hedeflerinizi ve BT dönüşümünüzü geliştirmenizi sağlar.
İşletme dijitalizasyonu
İşi dokümante edin
Yeni riskleri belirleyin
İşi dokümante edin
Yeni riskleri belirleyin
İş verimliliğini artırın
Üstün müşteri deneyimi sunun
Politikalara ve düzenlemelere uygunluğu sağlayın
İş süreçlerini modelleyin, belgeleyin ve paylaşın
Müşteri deneyimlerini haritalama
Riskleri haritalayın
BPMN 2.0 standardına uygundur
BPMN Import/Export mevcuttur
Çözüm, iş analistlerinden teknik geliştiricilere kadar tüm kullanıcılar tarafından kolayca kullanılabilir ve anlaşılabilir
BPMN gösterimini kullanarak bir kuruluşun ana iş süreçlerini ve müşterilerini açıklar.
Bir kuruluştaki tüm iş süreçlerine genel bir bakış sağlar
İş süreçlerinin kapsamlı bir görünümünü vererek önemli öğelere odaklanmanıza yardımcı olur
Bir dizi (sequence) işlemi ve katılımcıyı açıklar
Katılımcıları şirketin organizasyon birimlerine atar.
Kullanıcıların bir veya daha fazla alt süreci detaylandırmalarını sağlar
Her işlem öğesi tekrar kullanım amacıyla depoda (repository) saklanır
Şirket organizasyonunu (yapılar, departmanlar, fonksiyonlar, kişiler vb.) Ve harici organizasyonu (müşteriler, müşteriler, ortaklar) açıklar
Organizasyon birimlerini süreçlerle ilişkilendiren bir organizasyonun statik bir görünümünü sağlar
Repository’de depolanan verilere (data stored) dayanarak BT Mimarisinin uygulanan iş akışlarıyla uyumluluğunu otomatik olarak kontrol edin.
Kullanıcıların süreçlere bağlı Tanahtar Performans Göstergeleri oluşturmasına ve izlemesine olanak tanır.
KPI’lar organizasyonların süreç hedeflerini kontrol etmesini ve harekete geçmesini sağlar
Kullanıcıların süreçleri anketler ve yürütme (tasarım, bilgi, BT desteği) ve performans (iş değeri, verimlilik ve riskler) gibi standart ve özel ölçütler aracılığıyla değerlendirmesini sağlayın.
Kullanıcıların hızlı bir şekilde rapor oluşturmalarını sağlama: pie grafikler, bar grafikler, Gantt grafikleri, tablo ve matris raporları, çok boyutlu grafikler
Kullanıcılar kuruluş genelinde kolayca rapor oluşturabilir ve paylaşabilir
İnovasyon oluşturmak için 3 adım Müşteri Yolculukları
Müşteri deneyimini farklı temas noktalarına göre derecelendirerek , kullanıcılar odaklanacak temas noktalarını ve müşteri deneyimini geliştirmek için ilgili iş süreçleri belirleyebilir
Temas noktalarını farklı zamanlarda bir dizi kritere göre derecelendirin
Değerlendirme Örneği
Müşteri memnuniyetini anlamak için raporlar alın
Rapor üzerinde:
müşteri memnuniyeti x# temas noktası sayısı
Kullanıcının süreç modellerine riskleri ve kontrolleri dahil etmesini sağlar
Modelleri işlemek için risk perspektifi getirir
Riskler etkilenen varlıklar (entities), süreçler ve önleyici kontrollerle eşleştirilir
Riskler ve kontrollerden etkilenen tüm Kurumsal Mimari varlıklarına hızlı bir şekilde göz atın
Tespit edilen her risk, belirli bir süre ve organizasyon kapsamı içinde tanımlanabilir ve değerlendirilebilir
Kapsamlı bir risk listesi ve ilgili değerlendirmeleri sağlar
Belirlenen riskleri azaltmak için önleyici kontroller tanımlamak.
Ana riskleri kontrol altına alın
Özel kontrol raporu oluşturma
Kontrollerin kapsamlı bir görünümünü sağlar